Lilypie Fourth Birthday tickers

Erkan Bali

Perşembe, Ağustos 23, 2007

10. Ayımda Ben



1. yaşıma giderek yaklaşıyorum... Geçen zamanda pek çok yeni şey öğrendim. 10. ayımda sürünmekten sıkılıp emeklemeye başladım. Artık rahatlıkla bir yerden tutunup ayağa kalkabiliyorum. Az da olsa sıralıyorum. Azıcık da tay tay duruyorum. En çok da ellerimden tutulunca hızlı hızlı yürümeyi (koşmayı) seviyorum.

Annem o kadar çok "hadi" diyor ki ben de öğrendim bu kelimeyi :) Ayrıca "at", "dede" ve "mama" demeyi de öğrendim...

Artık annemler değil ben " cee" oynuyorum onlarla... Alkış yapıyorum, "gel babası gel" diyor anneannem, ben de çağırıyorum babamı...

Televizyona bakmayı da çok seviyorum. En çok reklamları, spiker amca ve teyzeleri seviyorum. Çok gülüyorum onlara; en çok da Mehmet Ali Birand amcaya :))