At Temmuz 04, 2008 10:49 ÖÖ, Adsız said…
kızım bu süper bişey olmuş yaaaa :)) yakışıklı şey seniiiii :)Filiz
At Temmuz 06, 2008 3:24 ÖS, Adsız said…
sözde damat bendim (dayısı) ama erkanım benden daha yakışıklıydı
Yorum Gönder
<< Home
Image hosting
kızım bu süper bişey olmuş yaaaa :)) yakışıklı şey seniiiii :)
Filiz