Lilypie Fourth Birthday tickers

Erkan Bali

Salı, Nisan 24, 2007

6 Aylık Oldum



Perşembe, Nisan 05, 2007

Mamaya Başladım


Dün 5,5 aylık oldum ve artık annem ek besin vermeye başladı bana. Şimdilik sadece sütlü pirinçli mama veriyor. Tadı çok güzelmiş; verdiği tüm mamayı afiyetle yedim. Bir de mamadan sonra su içtim. Onu da çok sevdim :)) Haftaya da yoğurt yedirmeye başlayacağım diyor annem. Bakalım onun tadı nasıl olacak?