At Kasım 23, 2007 1:08 ÖS, Adsız said…
Erkancım klibin de kendin gibi şeker olmuş :)) Nice yıllara..İlknur Teyzen
Yorum Gönder
<< Home
Image hosting
Erkancım klibin de kendin gibi şeker olmuş :)) Nice yıllara..
İlknur Teyzen