Lilypie Fourth Birthday tickers

Erkan Bali

Cuma, Kasım 23, 2007

13 Aylık oldum :)

2 Yorum:

  • At Kasım 30, 2007 6:13 ÖS, Anonymous Adsız said…

    MAŞALLAH NE ÇABUKTA BÜYÜDÜN KOŞMAYADA BAŞLAMISSINDIR KENDİNE İYİ BAK

    BURSADAN MURAT YAKIN (mastaş)

     
  • At Kasım 30, 2007 6:15 ÖS, Anonymous Adsız said…

    SAÇLAR SÜPERRRR HANGİ MARKA ŞAMPUAN KULLANIYORSUN K.İ.B.

    ÖZER BALİ (AMCA)

     

Yorum Gönder

<< Home