Ayaklarımı tutmak beni biraz uğraştırdı; çünkü ben tutmaya çalıştıkca onlar sürekli hareket ediyordu ama sonunda başardım.
At Mayıs 07, 2007 3:06 ÖS, Adsız said…
O tontiş elleri yerim ben.. :)Sevgiler Filiz.
Yorum Gönder
<< Home
Image hosting
O tontiş elleri yerim ben..
:)
Sevgiler
Filiz.