Lilypie Fourth Birthday tickers

Erkan Bali

Pazar, Mart 11, 2007

Da Vinci Sergisi



Bugün Ezel Ablamla birlikte Da Vincinin sergisine gittik. O kadar çok sıra vardı ki beklerken uyuyakaldım. Gezinin sonlarına doğru uyandım ve sadece birkaç eseri görebildim.

1 Yorum:

  • At Mart 12, 2007 11:47 ÖÖ, Anonymous Adsız said…

    Ohooo büyümüş de Da Vinci sergilerini geziyo bizimki!
    Yakışır valla yeğenimize :)

     

Yorum Gönder

<< Home