Lilypie Fourth Birthday tickers

Erkan Bali

Çarşamba, Mart 21, 2007

Artık Oturuyorum :))


Dün 5 ayımı doldurdum ve doktor teyzeye kontrole gittik. Doktor artık destekle oturabileceğimi söyledi. Annemler de eve gelince beni hemen oturttular. Gerçi arabamda oturuyordum ama koltukta oturmak daha zevkliymiş.

1 Yorum:

  • At Mart 22, 2007 5:12 ÖS, Anonymous Adsız said…

    Erkancım merhaba
    Maaşallah sana... dilimi de ısırıyorum hatta .Annen çok iyi bakıyor sana..Annen işe başlamadan görcez inşallah seni:)))
    Nevin Teyzen
    sevgilerimle

     

Yorum Gönder

<< Home