Dün 5 ayımı doldurdum ve doktor teyzeye kontrole gittik. Doktor artık destekle oturabileceğimi söyledi. Annemler de eve gelince beni hemen oturttular. Gerçi arabamda oturuyordum ama koltukta oturmak daha zevkliymiş.
Erkancım merhaba Maaşallah sana... dilimi de ısırıyorum hatta .Annen çok iyi bakıyor sana..Annen işe başlamadan görcez inşallah seni:))) Nevin Teyzen sevgilerimle
Erkancım merhaba
Maaşallah sana... dilimi de ısırıyorum hatta .Annen çok iyi bakıyor sana..Annen işe başlamadan görcez inşallah seni:)))
Nevin Teyzen
sevgilerimle