Pazartesi, Şubat 26, 2007
4 Yorum:
-
At Şubat 26, 2007 12:46 ÖS, said…
-
At Şubat 26, 2007 5:37 ÖS, said…
Hatice'cim maşallah çok şirin oluyor bu Erkan bey gün geçtikçe. :)Resmi görünce şöyle bir yanaklarını sıkıca öpmek mıncıklamak istedim. :)
Cem abilerin bebeğini gördük haftasonu o da büyümüş, eller ağızda dişleri kaşınıyormuş,güzel güzel gülücükler atıyor etrafa,sesler çıkarıyor senine konuşuyor..Yavaş yavaş Eylül hanımda diş çıkarıyor artık.Bol bol öptüm.
Etrafımızda böyle güzel bebekler oldukça insan hevesleniyor şimdiden çok geç kalmayalım diyor insan. :))
Sevgiler..
Filiz. -
At Şubat 27, 2007 10:05 ÖÖ, said…
Aklıma dayımın oğlunun ellerini keşfetmesi geldi, bizzat tanık oldum o ilk ana, çok komikti:)
birden elini farketti önce uzun uzun inceledi, evirdi çevirdi, gözünün içine kadar soktu(daha yakından incelemek istedi heralde), sonra kendisinin hareket ettirebildiğini farkettiğinde yüzündeki ifade mükemmeldi :)))
Yeni bişeyler öğrendiğini görmek çok güzel dimi :)
Filiz (üniversiteden) -
At Şubat 27, 2007 3:05 ÖS, said…


Sevgili Erkan Bebek,
Mühendis bir ailede olmak ne kadar zor değil mi ?
"Ben kullanacağım cihazları tanımadan işe başlamam" prensibini sana kimin verdiğini tahmin etmek hiç de zor değil...
Sen şimdi "Alfabeyi öğrenmeden konuşmam" da dersin...
Sağlıcakla kal..