At Şubat 08, 2007 9:29 ÖÖ, Adsız said…
Ayyyy canım yaaaa, çok tatlı olmuş. Her gün bakıyorum bişey eklenmiş mi diye.Hatice hanım Hatice hanım daha sık güncelleyin mümkünse :))ÖptümFiliz
At Şubat 08, 2007 10:24 ÖÖ, Adsız said…
Ya ne çabuk büyüyo yeğenimiz :))Erkan büyüdükçe daha da yakışıklı olmuş annesi :))Öpüyorum Erkanı da, güzel annesini de...Filizcim aynı gün girmişiz Erkanın sitesine,şimdi farkettim! :)
Yorum Gönder
<< Home
Image hosting
Ayyyy canım yaaaa, çok tatlı olmuş. Her gün bakıyorum bişey eklenmiş mi diye.
Hatice hanım Hatice hanım daha sık güncelleyin mümkünse :))
Öptüm
Filiz