Merhaba,
Aman da aman çok büyümüş Erkan 'ımız..Tabi annesinin sayesinde.. :)Çok güzel pozlar vermiş Erkan.
Mekanımız muftağı takip ediyorum devamlı artık Erkan'nın sayfasınıda takibe alacağım.
Düğün hazırlıklarımız fırsat verdikçe ,en kısa sürede ziyaret etmek istiyoruz Erkan'ı çok özledik. :)
Özkan'a Aydın'dan ve benden selamlar.Erkanı'da öpüyoruz.
Sevgi ile kalın.
Merhaba,
Aman da aman çok büyümüş Erkan 'ımız..Tabi annesinin sayesinde.. :)Çok güzel pozlar vermiş Erkan.
Mekanımız muftağı takip ediyorum devamlı artık Erkan'nın sayfasınıda takibe alacağım.
Düğün hazırlıklarımız fırsat verdikçe ,en kısa sürede ziyaret etmek istiyoruz Erkan'ı çok özledik. :)
Özkan'a Aydın'dan ve benden selamlar.Erkanı'da öpüyoruz.
Sevgi ile kalın.